Запрошуємо розробників корисного устаткування до співпраці

АНАЛІЗ РИНКУ

Аналіз ринку має представляти:

Інформацію про галузь, в якій ви плануєте діяти, її особливості, залежність від суміжних галузей;

Тенденції на тому ринку, на який ви плануєте виходити;

Оцінку ємкості ринку – обсяг ринку (річне споживання продукту) в розрізі обраних регіонів та в розрізі обраних груп споживачів;

Специфіку роботи на обраному ринку;

Сегменти ринку, на які націлений ваш продукт (тобто групи основних споживачів), – портрети ваших потенційних споживачів;

Загалом розділ про аналіз ринку – це підсумки ринкових досліджень, які ви маєте провести перед початком написання бізнес-плану. У ньому має йти мова про те, хто є вашими основними потенційними споживачами, де вони знаходяться, як і чому вони будуть купувати вашу продукцію або товар.