АНАЛІЗ РИНКУ
Аналіз ринку має представляти:
Інформацію про галузь, в якій ви плануєте діяти, її особливості, залежність від суміжних галузей;
Тенденції на тому ринку, на який ви плануєте виходити;
Оцінку ємкості ринку – обсяг ринку (річне споживання продукту) в розрізі обраних регіонів та в розрізі обраних груп споживачів;
Специфіку роботи на обраному ринку;
Сегменти ринку, на які націлений ваш продукт (тобто групи основних споживачів), – портрети ваших потенційних споживачів;
Загалом розділ про аналіз ринку – це підсумки ринкових досліджень, які ви маєте провести перед початком написання бізнес-плану. У ньому має йти мова про те, хто є вашими основними потенційними споживачами, де вони знаходяться, як і чому вони будуть купувати вашу продукцію або товар.