Маркетинг та реклама в малому бізнесі
Основна мета будь-якого бізнесу, як малого, так і великого – це отримання прибутку. Не залежно від того, чи ви займаєтесь виробництвом продукції, чи наданням послуг, чи продажем товарів, джерело ваших прибутків – це ваші доходи, а простіше – гроші, які платять покупці за ваші товари або послуги.
Багато хто з підприємців вважає, що маркетинг їм ні до чого, адже їх бізнес малий і займатись маркетингом можуть дозволити собі лише великі підприємства, які мають для цього відповідні служби... І вони глибоко помиляються.
Чим би ви не займались і якого б розміру не був ваш бізнес, ви напевно замислювались чи замислюєтесь зараз над питаннями:
- що саме треба продавати;
- кому саме потрібний ваш товар і хто його зхоче купувати,
- чому його захочуть купувати,
- де краще розмістити магазин,
- як повідомити можливим покупцям про себе і свої товари, як привернути їх увагу,
- хто вже продає такі товари і чим вони кращі або гірші за ваші,
- чому люди купують у вас, а не у конкурентів,...
Це і є маркетинг.