Запрошуємо розробників корисного устаткування до співпраці

Мета

Загальна мета будь-якого маркетингового плану полягає в тому, щоб максимально збільшити прибуток вашого підприємства.

Якщо ви розробляєте дитячий одяг, вашою метою могло б бути "Продати найбільшу кількість одягу за найнижчою вартістю за одну одиницю". Якщо ви – незалежний комп'ютерний консультант, який допомагає компаніям користуватися Інтернетом, вашою метою могло б бути "Повністю розписати весь мій час через отримання найбільшої кількості клієнтів за найнижчою вартістю".

Багато бізнесменів думають, що їхній маркетинговий план - це ще один вид реклами, залучення преси, складання привабливих рекламних оголошень тощо. Це не цілі, це - тактика. Кінцевий результат кожного з них має збільшити ваш прибуток.

Якщо ви не можете відповісти на запитання "що є метою мого маркетингового плану," то у вас може виникнути запитання "чому я займаюся маркетингом?" Ваші відповіді на це питання мають бути однаковими.

Додати коментар