МЕТОДИ РОЗРАХУНКУ ОБСЯГУ ВИТРАТ НА БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ
Метод розрахунку обсягу витрат на маркетинг |
Статті витрат та приклади розрахунку бюджету маркетингу |
Метод від наявних засобів |
Витрати на розподіл — 50 000 грн Витрати на тестування продуктів і послуг — 40 000 грн Витрати на маркетингові дослідження — 8 000 грн Витрати на рекламу і стимулювання збуту — 12 000 грн Розрахунковий бюджет — 110 000 грн |
Метод відсотку від приросту продажів |
Збільшення обсягу продажів на 10 % Бюджет минулого року — 30 000 грн Розрахунковий бюджет — 33 000 грн |
Метод Конкурентного Паритету |
Головний конкурент збільшує бюджет на 2 % Бюджет минулого року 50 000 грн Розрахунковий бюджет — 51 000 грн |
Метод відсотку від продажів |
Норматив витрат на маркетинг — 1 грн на 5 грн продажів Прогноз продажів — 1 000 000 грн Розрахунковий бюджет — 200 000 грн |
Метод відповідності цілям |
Ціль № 1 — збільшення збуту продукту А на 5 % Ціль № 2 — впровадження продукту В на ринок і досягнення 15 % частки ринку Ціль № 3 — підвищення рівня позитивного ставлення споживачів до комерційного банку з 60 % до 75 % Калькуляція витрат: У) поточні витрати на збут — 35 000 грн 2) поточна частка ринку продукту В — 10%. її забезпечують витрати на впровадження продукту В у розмірі 120 000 грн У)поточний рівень позитивного відношення споживачів до комерційного банку — 60 %. його забезпечують витрати на формування іміджу банку в розмірі 50 000 грн Розрахунковий бюджет — 220 250 грн |