Запрошуємо розробників корисного устаткування до співпраці

ПРИКЛАДИ успішних магазинів

Таке можна побачити в Чехії: продавець у приватному магазині з посмішкою дарує цукерку "Чупа-Чупс" кожній маленькій дитині, яка заходить до середини з мамою чи з татком. І розмовляє спершу з маленьким, а потім зі старшими. Ось де покупці стають клієнтами. Діти самі затягують батьків до магазину! І батьки просто змушені купити хоч що-небудь, хоч найменшу дрібничку. Тут є ще один важливий момент: у майбутньому сьогоднішні діти завжди будуть згадувати про цей магазин з позитивними емоціями. І ніколи не пройдуть повз нього. Отож спробуйте підрахувати, який прибуток приносить цій крамниці щоденна коробка "Чупа-Чупсу" вартістю кілька крон...

А тепер додайте ще один ефект — "поширення доброї новини". Всі знають неписану істину: "Зробиш комусь добре — він розповість трьом людям, а зробиш погано — то десятьом". Чи варто виявити неувагу хоч до одного свого покупця? Подумайте, що люди можуть розповідати про ваш магазин.

В одному магазині біля каси лежать простенькі картки-"візитки", приблизно з таким текстом: "Ми працюємо для Вас із 7 до 21 години. Маємо багато покупців, і часом якийсь смачний товар до вечора весь розбирають. Якщо Ви пізно повертаєтеся з роботи, то можете замовити свої вечірні покупки заздалегідь за телефоном..." — і номер. Погодьтеся, це зовсім не складно, але ж скільки уваги до клієнта!

Типова помилка наших сучасних власників приватних магазинів — вперта переконаність у тому, що "продавцем може бути будь-хто, аби правильно рахував гроші". Уявіть ситуацію, коли до до магазину "Аудіо-відео", заходить подружня пара, щоб купити перший "сімейний" телевізор. Просять продавця пояснити переваги різних марок. Продавець — 17-річна дівчина (мабуть, ще місяць тому сиділа за шкільною партою) — довго плутає назви, тупо гортає англомовні інструкції до "панасоніків", безпорадно клацає кнопками... Якою буде реакція відвідувачів? Вони через 20 хвилин підуть з вашого магазину в інший, де їх колись краще обслужили. Крім того ви назавжди втратили цих клієнтів, які будуть робити всі свої наступні покупки в „кращому” на їх думку магазині.

Якомога частіше ходіть до... чужих магазинів. По-перше, можете підгледіти щось цікавеньке для своєї крамниці, по-друге, як відвідувач чи покупець, зрозумієте, чого не вистачає вашому бізнесу, або побачите, "як не треба робити".

Якщо відвідувач заглянув до вашого магазину вперше, приділіть йому максимум уваги, щоб він прийшов знову: так він стане вашим покупцем.

Якщо покупець прийшов до вашого магазину вчетверте, приділіть йому максимум уваги, щоб він приходив до вас завжди: так він стане вашим клієнтом.

Якщо покупець став вашим клієнтом, завжди приділяйте йому максимум уваги: так він стане вашою постійною живою рекламою.

Додати коментар

Реквізити Майстерні своєї справи

Адреса і телефони:

Україна, Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Куколівське шосе 5/1А,
тел./факс +38 (05235) 7 41 13,
+380 (68) 408 39 56 — будівельне обладнання, шлакоблочні вібропреси
+380 (50) 984 5 684 — будівельне обладнання, шлакоблочні вібропреси
+380 (67) 561 22 71 — решта обладнання
ICQ: 491675177
e-mail: msd@inbox.ru