Реєстрація СПДФО в органі Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
Якщо Ви маєте найманих працівників і виступаєте в ролі роботодавця, то водночас Ви є платником страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. У такому разі Ви мусите зареєструватися в центрі зайнятості (на який покладено функції робочого органу виконавчої дирекції зазначеного Фонду) за місцем свого проживання В день укладання трудового договору з найманим працівником.
Для реєстрації до центру зайнятості подаються:
1) заява за встановленою формою;
А також засвідчені відповідальною особою центру зайнятості копії таких документів:
Свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької
діяльності;
Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера з Державного реєстру
фізичних осіб — платників податків та інших обов'язкових платежів.
Після реєстрації центр зайнятості видає Вам Повідомлення про реєстрацію платника страхових внесків, У якому зазначається реєстраційний номер, присвоєний Вам як платникові страхових внесків. Цей реєстраційний номер Вам належить зазначати в усіх документах, що стосуються розрахунків за коштами Фонду. Також у цьому повідомленні центру зайнятості вказуються розмір та терміни перерахування страхових внесків, реквізити банківського рахунку, на який необхідно перераховувати страхові внески, та терміни подання розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду.