Запрошуємо розробників корисного устаткування до співпраці

РЕЗЮМЕ

Резюме бізнес-плану – це дуже стислий опис всього проекту. Воно повинно містити наступну інформацію:

Назва проекту (правильно написана назва проекту має нести вже достатню інформацію про те, що планується. Наприклад, „Створення нової торгової точки з роздрібного продажу молочних продуктів у місті Нововолинську”)

Ціль розробки даного бізнес-плану (для чого та для кого розробляєте бізнес-план)

Ціль проекту (мета бізнес-діяльності, яку ви плануєте). Цілі проекту – це цілі вашого бізнесу, які визначаються загальною стратегією: розширення ринку, впровадження нововведень, отримання максимального прибутку, створення нового бізнесу, розширення існуючого бізнесу, купівля бізнесу, інше. Цілі мають бути описані таким чином, щоб було зрозуміло і переконливо для кожної людини, не - знайомої з даним бізнесом, але в якій ви зацікавлені, що це за бізнес-пропозиція.

Короткий опис проекту (Що саме та яким чином буде відбуватися)

Короткий опис продукції або послуг (Яка саме продукція, в чому її корисність для покупців, у чому вимірюється одиниця продукції, яка ціна за одиницю вимірювання продукту, який заплановано обсяг збуту в квартал (або місяць, в залежності від терміну планування, який ви обрали), у випадку виробництва - який максимальний обсяг виробництва можливий в квартал (місяць)

Короткий опис цільових ринків

Короткий опис сировини (матеріалів)

Короткий опис необхідного обладнання

Місце розташування діяльності

Необхідний персонал

Термін планування, термін підготовчого періоду, термін початку реалізації проекту, термін окупності проекту

Необхідні інвестиції (зАгальна вартість проекту, скільки плануєте вкласти власних коштів, скільки треба залучених коштів, в якій формі планується їх залучити, які необхідні капітальні вкладення і оборотні кошти).

Заплановані показники оперативної діяльності (скільки планується надходжень від реалізації (виручки) протягом терміну планування, скільки планується витрат протягом терміну планування, які плануються прибутки на кінець терміну планування, скільки коштів залишається у вас після повернення залучених інвестицій).

Резюме має бути досить змістовне і зрозуміле для читання людині, якій ви подаєте свій бізнес-план. Потенційні інвестори вибирають вартий уваги проект з-поміж десятків різних. Резюме – це візитна картка вашого проекту. Якщо воно погано складене і не зацікавило інвестора, то вірогідніше за все, він навіть не буде переглядати інші частини вашого бізнес-плану. Фактично резюме складається на основі написаного бізнес-плану, в нього вписується необхідна інформація з різних розділів бізнес-плану в стислому вигляді.