Запрошуємо розробників корисного устаткування до співпраці

Складання маркетингового плану

Ваш маркетинговий план має бути ясним, коротким і добре продуманим документом, який буде скеровувати вас по мірі виконання всієї програми маркетингу. Він має бути спрямований на досягнення цілей вашого маркетингу і на те, як ви плануєте досягти цих цілей. У залежності від того, чи робить ваша компанія якусь продукцію, чи то надає послуги, ваш маркетинговий план є обов'язковим чинником вашого успіху.

Нижче наводяться шість головних компонентів для створення успішного маркетингового плану.

Ціль

Цільовий Клієнт

Переваги вашої продукції чи послуг

Ваше позиціювання

Маркетингова тактика

Маркетинговий бюджет

Додати коментар