Запрошуємо розробників корисного устаткування до співпраці

страница на русском: Физико-химические свойства топлив

Физико-хімічні властивості палив

Властивості палив.

Основним недоліком ДМЕ є мала кінематична в’язкість (на порядок менший, ніж у ДТ) і пов’язана з цим знижена змащуюча здатність, в результаті чого важко герметизація рухомих вузлів ущільнення паливної апаратури (ТА), а також підвищується схильність до задиракам прецизійних пар, що труться. Для усунення цього недоліку в конструкції ТА приймаються спеціальні заходи, наприклад, підвод до плунжерних парів масла під тиском з метою їх ущільнення, а також підмішування до ДМЕ спеціальної протівозадирной присадки «Любризол 459А». За зарубіжними даними, присадка сприяє також збільшенню кінематичної в’язкості ДМЕ до рівня дизельного палива.

До сприятливих физико-химичних параметрів ДМЕ відносять підвищену випаровувану, хорошу самовоспламеняємость і високий вміст зв’язаного кисню (35%). Оскільки при течії по тракту ТА величина локальної швидкості може зростати до 100 м/с (наприклад, при закінченні палива відсічення з плунжерних пар паливного насоса), то із-за зниження локального статичного тиску в потоці може відбуватися скипання ДМЕ, утворення парових пробок і замикання ТА. Тому тиск на вході в паливний насос високого тиску повинно бути підвищено.

В теперішній час в низці країн відпрацьовуються способи пристосування двигунів до роботи на ДМЕ. Наприклад, в Данії вже проводяться експлуатаційні випробування пристосованих до роботи на ДМЕ міських автобусів. У наший країні роботи по перекладу дизелів на ДМЕ ведуться в ініціативному порядку з 1996 р. в НІІД, який має багаторічний досвід створення дизелів спеціального призначення. Очікується, що в результаті цієї роботи буде забезпечено радикальне зниження токсичності автомобільних двигунів до рівня зарубіжних норм на 2000 р.

Впровадження ДМЕ в якості моторного палива на міському транспорті є комплексним завданням, що вимагає координації діяльності ряду міністерств і відомств. Тому в Міннауки була представлена програма робіт по адаптації двигунів до роботи на ДМЕ, розробці технології і виробництву ДМЕ, по організації необхідної інфраструктури і т.д.

В теперішній час виконані наступні етапи:

  • підтверджені отримані за кордоном екологічні характеристики двигуна при роботі на ДМЕ;
  • проведена адаптація автомобільного двигуна і визначені його параметри при роботі на ДМЕ;
  • виготовлений макет вантажного автомобіля з двигуном, що працює на ДМЕ і дизельному паливі.

Для створення екологічно чистого автомобіля був використаний «АМО ЗІЛ» 5301 («Бичок») з дизелем Д-245.12 виробництва Мінського моторного заводу. Двигун, забезпечений турбокомпресором, має номінальну потужність 80 кВт при частоті обертання 2400 об/хв. Вибір двигуна Д-245.12 в якості базового обумовлений особливостями його конструкції. У частковості, він укомплектований ТНВД, що має двократний запас по подачі палива, що забезпечує хороші пускові якості і стійку роботу на ДМЕ.

Додати коментар

Реквізити Майстерні своєї справи

Адреса і телефони:

Україна, Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Куколівське шосе 5/1А,
тел./факс +38 (05235) 7 41 13,
+380 (68) 408 39 56 — будівельне обладнання, шлакоблочні вібропреси
+380 (50) 984 5 684 — будівельне обладнання, шлакоблочні вібропреси
+380 (67) 561 22 71 — решта обладнання
ICQ: 491675177
e-mail: msd@inbox.ru