страница на русском: Нормы токсичности отработанных газов по правилам 49 ЕЭК ООН
Норми токсичності відпрацьованих газів по правилах 49 ЄЕК ООН
Найменування | СО, г/кВт-год | СН, г/кВт-год | NOx, г/кВт-год | PT (частинки), г/кВт-год | Дата введення |
---|---|---|---|---|---|
49-01 | 11,2 | 2,4 | 14,4 | — | — |
49-02A (EURO-1) | 4,5 | 1,1 | 8,0 | 0,36 | 1995 |
49-02B (EURO-2) | 4,0 | 1,1 | 7,0 | 0,15 | — |
EURO-3 | 2,0 | 0,6 | 5,0 | 0,1 | 1999 |
EURO-4 | 1,5 | 0,5 | 3,5 | 0,08 | 2003…2005 |
EURO-5 | 1,0 | 0,5 | 2,0 | 0,05 | 2005…2009 |
Для гнучкого використання в умовах московського регіону при обмеженій (на перших порах) мережі спеціалізованих заправних станцій передбачалася можливість роботи двигуна на двох паливах: ДМЕ (в межах міста) і дизельному (за його межами, при необхідності). Вибір виду палива здійснювався шляхом перемикання відповідних вентилів. У макетного виконання контейнер з балонами з ДМЕ був встановлений в кузові автомобіля, там же поміщався вогнегасник як необхідний засіб безпеки на стадії відробітки.
При модернізації ТА для зменшення витоків палива серійні плунжерні пари ТНВД були замінені досвідченими (так званими «дренірованими»), що забезпечують відведення основної частини палива, що просочилося через зазори, в надплунжерну порожнину.
Результати експериментів виявили, що рекомендований в зарубіжних роботах спосіб стабілізації топлівоподачи шляхом значного підвищення тиску на вході в ТНВД (до 30 кг/см²) виявляється не стільки важко реалізовуваним (з міркувань міцності), скільки недостатньо ефективним. Доцільнішим представляється раціональне поєднання величини тиску на вході в ТНВД (р = 10…15 кгс/см²) з оптимальним ступенем рециркуляциі відсічного палива на рівні 6…7-кратної у порівнянні з об’ємною подачею ДМЕ в циліндри ТНВД.