Запрошуємо розробників корисного устаткування до співпраці

страница на русском: Дискотека, дискоклуб: свой бизнес

Дискотека, дискоклуб: свій бізнес

Дискоклуб від кафе, бару, ресторану відрізняє наявність танцювального майданчика, модної музики і відповідної клієнтури… В Олександрії в принципі всі бари можна назвати і дискоклубами, оскільки скрізь присутні і жива і мертва музика і любителі потанцювати…

Є модні дискоклуби що працюють тільки вечорами (ночам) і часто з різними шоу-програмами, стриптизами і т. д. На прикладі одного можна показати бізнес дискоклуба:
— для організації дискоклуба Магніт, що в центрі Олександрії було витрачено біля 50 000 доларів США (погляд з боку, точними цифрами навряд чи хто поділитися), в результаті отримали достатньо модний розважальний центр для всіх віків (в межах розумного) місткістю біля 60 чоловік.

Щонеділі клуб відвідує біля 200 чоловік, середня ціна входу — 10 грн, значить 2000 грн за вхід в тиждень, кухня і спиртне в дискоклубі може принести набагато більше доходу, чим «вхідні» — тому з тих 200 чоловік відсотків 20 (по правилу Парето 20 відсотків клієнтів приносять 80 відсотків доходу) можуть дати виручку бару 100…200 грн з людини в тиждень, тобто — ще 4000 грн. Тобто не вдаючись до подробиць отримати 1000 доларів в тиждень з модного дискоклуба у провінції можна (і окупити витрати 50 тижнів).

Для порівняння в Києві, в клубі Ковбой (у Пасажі) в день прибуток около 3000 доларів, але і витрати на клуб були на порядок вище і щоденні (щомісячні) витрати так само на порядок вище…

У провінції на порядок нижче витрати і на порядок нижче доходи від дискоклубів, але часто в цьому напрямі можуть організуватися нерентабельні клуби — які попрацюють якийсь час і закриються (унаслідок своєї нерентабельності). Іноді погану репутацію дискоклубам дають завсідники — якщо клуб перетворюється на збори постійних клієнтів і немає жодних шансів завести нове знайомство, то перспективи такого клубу падають…

Мой блог находят по следующим фразам

Відповіді на запитання